روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

399 روزای گرم

اینجا که هوا گرمه و کلن کولر روشن میکنیم. هی میگید بهار و خنکای هوا و سرسبزی و توت و .....بابا به فکر ما خوزستانی ها هم باشید خو

قراره یه تهران بیایم من و همسری یکی دو روزه که خیلی سختمونه و کار داریم ولی باید تو روزای آینده قورباغشو قورت بدیم گرچه کلی بزرگ و لزجه

همسری سرمای بدی خورده ، هیچ دلم نمیخواد مریض بشه ، آروم میشه و بدحال. امروز براش سوپ درست کردم از نوع جو و رب دار. برا فرداش هم مرغ کباب میکنم . خو به آدم مریض چی میدن بخوره ؟

بچه های دبستانی رو که میبینم دلم غنج میره برا خاطرات مدرسه و روزای خردادی و رهایی از امتحانا و یه تابستون شیرین با طعم هندونه های عصرونه و لوبیا سبز پخته و بادمجونوگوجه های سرخ شده و لیموترش تازه و خنکای باد کولر و خواب عصرونه و تلوزیون تلوزیون و کنار رودخونه خنک رفتن و .......

نه مثل الان کل زندگیمون بشه روزمره ، پول ، آینده ، نگرانی و دغدغه! و زندگی کنیم چون زنده ایم و همش تو فکریم......

روز به روز هم که دارن زندگیهامونو سخت تر و سخت تر میکنن  وعرصه رو تنگ تر..

خدا بدادمون برسه

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد و سمیرا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

سلام گرم به زوج عاشق
چقدر خوشحالم یه زوج عاشق دیگه پیدا کردم
خوشحال میشم به ما هم سری بزنید و اگه لایق بدونید دوستای خوبی برای هم باشیم

آمارین سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ق.ظ

من بچگیامو هم بخاطر همون درس و امتحان و مدرسه دوس ندارم. خداییش کلی سالها رو شمردم تا درس و مخشم تموم شه:دی

الهی
عزیزم
آره واقعن

سپیده (باران عشق) سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ

واقعا نظر من برای پست قبل نبود؟؟؟؟؟ یا تایید نکردی ؟؟؟
یعنی چی؟؟ مگه میشه

نیومده بخدا

مژی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

سارا خیلی خوب گفتی
خدا به دادمون برس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد