روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

406

*کلن هر روز که میگذره بیشتر از شغلم خوشم نمیاد ، این تلقین نیست ، این حقیقته!

هر روز منتظر لحظه ای هستم که تایم تموم شه و پرواز کنم به سمت خونه ، بخصوص شبا که میرم و جلوی تی وی دراز میکشم و با گوشی همسری نت گردی میکنم و تو خنکی خونه ، گوله میشم تو پتومسافرتی گل گلی آبیم، و ابداً به روزهام وکار فکر نمیکنم ، من بجز اینجا جایی واسه گله و شکایت ندارم میدونم تکراریه ولی بخشید دیگه

**دیشب با پیشنهاد خواهری واسه شام افتادیم خونه مامان به صرف خورش بامیه های مامان پز  ، گرچه همسری به خاطر گوشی به دستی زیاد باجناقش ناراحت شد و بهانه کرد و زودتر رفت . این دو نفر کلی باهم صمیمی هستن ولی کلن همسری خوشش نمیاد کسی تو مهمونی ها و جمعها همش گوشیش یا چه میدونم تبلتش دستش باشه و بیخیال اطرافش بشه! گرچه که کاملا بهش حق میدم

*** احساس میکنم بی هدفم. حالا بی هدف هم نه ولی بی برنامه . تو وقتایی که با خودم فکر میکنم به این نتیجه میرسم.

من یه آدم ایده آل گرا هستم  پس اگه همیشه از وضع موجودم ناراضی باشم نباید تعجبی باشه ، باید رو خودم کار کنم ، شاید هیچوقت زندگیم به اون آیده آلی که میخوام نرسه ، پس منتظر نشستن و غصه خوردن که فایده نداره....

****خوشم میاد تو جامعه یه حرکت دسته جمعی در پیش باشه مثلاً انتخا*بات یه شور و حالی داره شهر . البته من که ر *ا *ی نمیدم ولی کلن از سوت و کوری و تکرار روزها بدم میاد حداقل تو یه دسته ای شور و هیجان رو میشه دید البته در مورد ریاست *جمهوری اصلا، ولی شورای* شهر رقابتش داغه داغه!


*****من نظرم اینه که وقتی کاندیدهای تایید صلاحیت شده ی سال 88 در حصر هستن ، انتخا*بات آزاد هیچ معنایی نداره.


یه تابستون کامل به به :))

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد و سمیرا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

ای بابا مردیم از گرما
منم به همسرت حق میدم
دوست داشتی پیش ما هم بیا

چشششششششم

bahar دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ http://berangehmah.blogfa.com/

به به چه عکس خنک و خوشمزه ای

به به :)

آمارین دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ

به به پس بامیه دارید اونجا. چند روز پیشا خیلی هوس کردم اما تو مغازه بامیه هایی دیدم که انگار مال پارسال بودن کچ و کوله وزمخت و گنده. ریز خوشگلا بیاد حتما میخرم

آره په چی انقدم خوشمزه بودن . دلت بسوزه.. :)

مژی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

:|

[ بدون نام ] دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ http://shabeesharab.blogfa.com

چه جالبه که این حس نارضایتی از کار هر روز بین خانم ها داره بیشتر می شه ، برای من سر کار رفتن شده شکنجه روانی
شاید تو درک می کنی چی می گم چون منم عاشقه اون خنکی خونه و پتو مسافرتی البته از نوع راه راهش و ولو شدن رو کاناپه هستم و سر کار همش در حال شمردن تعطیلی ها

خوش اومدی
آره چه جالب
عزیزم چه تفاهمی
بخدا منمه مینطورم

فهیمه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ق.ظ http://fahimeh-esmail.blogfa.com

سلام عزیزم راستشو بخوای همسر منم وقتی باجناقش رو میبینی همش با گوشیش ور میره..
با خبرهای خوب بروزم بهم سر بزن

چرا اخه؟
مامان اون روز کلی به شوخی بهش گت خسته شدیم از گوشیت دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد