روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

416 رمضان92

ماه رمضون امسال هم رسید. روزگار داره با سرعت نور حرکت میکنه. چقدر ماه ها زود میگذره.با توجه به تغییر افکارو عقاید همسری ! امسال ظاهراْ تصمیم نداره روزه بگیره. کلن همش داره در مورد دین ،وجود خدا ، قرآن ،کائنات ، مذهب ، ..... تحقیق میکنه . خیلی دوست داشتم همپای من روزه میگرفت ولی نمیخواد ، من هم نه میتونم و نه میخوام که مجبورش کنم. فقط دلم برا ماه رمضونای سالای اول زندگیمون تنگ خواهد شد...... 

کلن  اینو که دارم مینویسم جدن اشک تو چشمم حلقه زده. ماه رمضون یه جور دیگست ، واسه من یه مدل دیگست ، دوستش دارم . دوست دارم تو خونمون حال و هواش حکمفرماباشه 

(لازم به توضیح هست که همسرم از بچگی تا همین چندسال پیش دایم المسجد بوده ، و خودش یه پای گردوننده مراسمات واحیاها و اعتکافات مسجدشون بوده،حتی تو مسجد درس میخونده ، کلن به قول مامانش گاهی میومده خونه!  ....  ولی با مطالعه و تحقیق و بررسی های زیاد به اینجا رسیده که هست!)


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

در خلوت شب ز حــق صـدا می‌آید
از عطر سحر بوی خدا می‌آید
با گوش دگر شنو به غوغای سکوت
کز مرغ شب ، آواز دعا می‌آید . . .
التماس دعای فرااااااااااوان.

با ما همراه شوید در کـافــه جــوانـی
www.cafejavani.com

فافا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.manonafasiim.mahtarin.com

من چند نفر دیدم که راجع به این چیزایی که گفتی کلی کتاب خوندن سی دی دیدن اما متاسفانه اخرش دین زده شدن کم کم
نماز روزهاتم قبول باشه عزیزم

مرسی عزیزم از شما هم قبول باشه

بهزاد و سمیرا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

قالب جدید مبارک

التماس دعا دوست خوبم

مرررررررسی
محتاجی به دعا

مژی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

انشالله که تحقیقاتش باعث شه حال و هوای ماه رمضون بهتر از سالهای اول زندگی هم بشه
سارا من امروز هم صبح کلاس داشتم هم بعد ازطهر
یه دم هم فک زدم
دم غروب از زور تشنگی بغض کرده بودم

الهی
بخدا راست میگی این رسم روزه داری نیست دما اینجا حدود 50 درجه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد