روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

425 جای خالی گودر

بخدا گودر ما بن احتیاج داریم برگررد

این اولد ریدر فکر کردم فقط واسه من قر و قمیش میاد و عکس گربه نشون میده . هی با browser های مختلف امتحان کردم ، با سیستمای مختل ، هیچی و هیچی....

فیدلی هم که ماشالا عکس بت زنمیکنه برام

کشتن ما و این دوتا

همش فکر میکنم کلن نت گردی تو وبلاگستان سرد و بی رونق شده و خود و بلاگستان سوت و کوره

آخه هیچ سرو سامونی نداریم بعد از گوگل ریدر......

نظرات 4 + ارسال نظر
آمارین یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

من که از اول گفتم نتویبس.
الان رفتم اولد دیدم برا یمن درسته. اخه من باهاش کار نمیکنم

آدرسشو میام ازت میگیرم

آمارین یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

سارا کامنت دونیت چرا اینطوریه؟
نه اسممو ذخیره میکنه
نه اندازه ش درسته
هی باید بکشمش تا بزرگ بشه
برای همه اینطوره؟

آره باید یه فکری ی به حالش کنم نسیم

a n o o دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ق.ظ

فیدلی برا من خوبه درسته سخت کانکت میشه اما مشکلی باهاش ندارم!!!

بهزاد و سمیرا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

فیدلی که خیلی خوبه
از اردیبهشت اونجام
عالیه
در ضمن یه وقت نیای وبلاگ ما

من بخدا همه رو از همون اولد ریدر و یدلی دنبال میکنم خواهر
بخشید من دنبال میکنم بخخخخخخخخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد