روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

427 توایلایت

چقدر از صحنه های توایلایت ، عشق بین بلا و ادوارد خوشم میاد ،با اینکه تمام سریش رو دارم ولی هر بار که mbc persia پخشش میکنه ، دلم نمیاد نبینمش.

عاشق جشن ازدواجشون ،لباس و کفش بلا و اون جزیره ،دریا ... هستم. فکرکنم خیلی تینیجریه ، آره ،ولی دست خودم نیست که.... 

عاشق دوستی بلا و جیکوب هستم .آخه چه اشکالی داره یه زن بعد یا قبل از ازدواجش دوست مذکر داشته؟ یعنی فقط دوست ،همون جاست فرند خودمون!،آره برا ما محاله و زشته وغیرممکن...بی خیال ولش کنید

** ساعت چهار و نیم صبح بود که چشمای همسری رو باز دیدم یکدفعه زمین لرزه طولانی خونمون رو لرزوند  در حدی که رفتیم پناه گرفتیم 

نظرات 7 + ارسال نظر
فافا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.manonafasiim.mahtasin.com

وای زلزله خیلی میترسم

آره

رزماری پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com

دیشب بود فکر کنم اخبار اعلام کرد جیرجیرک ها حمله ور شدن طرفای شما .درسته ؟
خوب زلزله هم که اومد؟
خدا به خیر بگذرونه ایشالا

وای جدی
اتفاقا پریشب خونه مانانم کلی جیرجیرک تو حیاطشون کشتیم

اره 4ونیم ریشتر

مژی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

خدا رو شکر که به خیر گذشته

سپیده (باران عشق) شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ق.ظ http://sepidehkh10.blogfa.com

وای جدی میگی؟؟!!!!
زلزله اومده؟ جیرجیرک برای چی؟؟؟
بس که هوا گرمه اینطوری شده؟ نه؟

:(((((((( آره بخدا زلزله اومده بود
والا منم از جریان این جیرجیرکا سر در نیوردم سپیده

نارنجدونه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ

وای من خیلی خوشم میاد یه حس خوبی بهم میده وقتی میبینم خصوصا اون جزیره رو بگو :)

ولی در خصوص اون دوستی فرهنگ دینی مون هم قبول نمیکنه جدا از اون فکر میکنی غیرت مردای ما اجازه میده و باز هم جدا از اون ما خودمون روحیه مون و حیامون می پذیره سارایی!

آره عالیه
کلن تو جامعه هیز و بیز ما وقتی با چادر و کاملن محجوب و متین هم بیرون میری مشتری خاص خودتو داری واسه تیکه و اذیت ، دیگه تو خود حدیث مفصل بخوان از مجمل

بهزاد و سمیرا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

خدا رو شکر به خیر گذشته
میدونی بسته به خود زن و مرده به نظر من
به نظر ما هم اشکال نداره
الان خیلی از دوستای من دختر هستند و سمیرا هم باشون رفیقه
حتی به هم رفتیم پینت بال

اره
به نظرمن هم به دید طرفین ربط داره و اطمینان مقابل

آمارین دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

سارا! فرکانس ام بی سی پرشیا رو بهم میدی؟ من ندارمش
بعد سانسور شده س فیلماش یا نه. خوشم نمیاد از فیلمای سانسور شده ادمو دق مرگ میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد