روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

466 عصرپاییزی

مدتهاست که دیگه خیلی کمتر سریالای داخلی رو دنبال میکنم ، نه که خوره جم و نکس1 باشم ، نه 

هیچی نمبینم بجز برنامه های منو تو ، جدیداً هم که ifilm و شبکه نمایش رو داریم تو دفتر و خوره ی اونا شدیم با همکارا  همچنین برنامه هفت ترانه ، البته اگه مسافرا بذارن ، تا وقتی tv هیچی نداره که هیچکی نمیاد  دستمون زیرچونمونه و بیکاریم ،کافیه این سریال "در چشم باد" عزیز پخش بشه ، مشتری از در و دیوار شده حتی واسه یه سوال مسخره واد میشه!!!!! 

بعد از شوق پرواز ، حالا داره وضعیت سفید رومیده که بازم عاشقشم 

 درهر صورت فعلن سریالای قدیمی تر رو عشقه 

تا اینکه یه سریال میده هر شب از کانال یک بنام "عصر پاییزی" نمیدونم دیدین یا نه ، کلن عاشق شخصیت، تیپ  و قیافه و منش کووروش تهامی شدم تو این سریال  ؛ میدونم خنده داره ولی دست خودم نیست گاهی سریالش که پخش میشه با گوشیم میرم تو نت تا کوروش تهامی میاد فقط نگاه میکنم کلن داستانشم نمیدونم هااااا  ، آقا اینم سلیقه ی جفنگ ما  

اتفاقا از آهنگ آخرشم که جناب خودش میخونه خیلی خوشم میاد : دانلود آهنگ عصر پاییزی 

ولی نمیدونم فلسفه ی این آهنگ و این اسم برا همچین سریالی چیه؟  

 البته بنده ید طولایی تو  عاشق بازیگرا شدن دارم  پارسا پیروزفر رو که دیگه هزار بار گفتمو دانی : 

مارتین یا الفی تو سریال تولدی دیگر (یادتونه) ؟ هر چی گشتم عکسشو پیدا نکردم ، که با لقاح مصنوعی یه آدم شبیه مارتین میسازن که قاتله .....

شهرام حقیقت دوست تو سریال خط قرمز :  (بین اون همه پویا امینی  ،حمید گودرزی ، چه علاقه خاک برسری داشتم من ها ، آخه بی شخصیت ترینشون همین شهرام بود تو سریال )

مایکل اسکوفیلد تو فرار از زندان :   

کارتون عچقم الفی اتکینز چقدر شیرینه: 

 

عموی جولیا پندلتون یا همون بابا لنگ دراز :    خدایش کی عاشق این یکی نبود ؟ 

نظرات 5 + ارسال نظر
آمارین چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

سارا بگیرم بزنمت اساسی. من که انقد ازین پویا امینی شهرام حقیقت دوست چه میدونم دیگه شهرام عبدلی دیگه پویا امینی خواه خلاصه ازینا خیلی خیلی بدم میاد حس بدی بهم میدن.
در عوض همین پارسا پیروز فر شهاب حسینی رو خیلی دوس دارم

اره بگیر بزن
خو چته ؟میگم که علایق خاک بر سری

فافا چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.manonafasiim.mahtarin.com

واااااااااااااای سارا من هنوزم عاشق بابالنگ درازم مخصوصا اهنگ اولش اصلا میرم تو فضا

آرررره

اطلسی پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

بقول تو منم از شخصیت بابا لنگ دراز خیلییییییییی خوشم میومد!چه وقتی در نقش پدر بود چه وقتی معلوم شد جوونه و ازدواج کرد...مرد رویایی بود بابا

دقیقا اطلسی

Z&S یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ http://you-me4ever.blogfa.com

آخیییی بابا لنگ دراز

آره :)

بهاره شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام تازه با وبت اشنا شدم عزیزم

قربونت
خوشحال از آشناییتون
خوش آمدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد