روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

473

توگیر و دار قهر و آشتیه من و همسری سر جریانای بیخودکی ، به شدت دچار گلودرد شدم که سرماخوردگی هم پشت بندش بود ، سیزدهم که بارونی بود با وجود برنامه ریزی و درست کردن غذا نشد بریم بیرن و همین موندن خونه کار دستمون داد واسه بحث و جدل !!!!!!

فرداش هم به شدت میض بودم ، دیروز خواهری بهم آمپول بهتر شدم و رفتیم بیرون ، با دایی و خاله و بعد هم خاله ز بمون ملحق شدن ، کلی گل یا پوچ بازی کردیم گروه خانوما 7نر ، آقایون 9 نفر بودن ....خوش گذشت

از امروز هم دوباره کار و کار و کار تا بینهایت .....

نظرات 3 + ارسال نظر
فافا شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:07 ب.ظ

ای بابا ایشالا زودتر خوب بشی عزیزم

عزیزم مرسی

مژی یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

الان خوبی گلم؟
همیشه به خوشی و و بازی:)
قهر هم نمک زندگیه ..همیشه که نباید صلح باشه:)

نه مژی کلن صدام قطع شده
مژی باید همیشه صلح باشه ، باور کن.....

مژی دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

سارا جونم اون برش ها رو خودم یه چوب درخت بردم دادم نجاری برام برش زد
البته اون مدلی که مد نظرم بود نشد چون چوبم باریک بود

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد