روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

474 اهداف 93

چقدرهیاهوی قبل از عید قشنگه روزای کشدار بعد از عید دلگیر ، چقدر قبل از عید همه چی تق و لق و بازی ماننده و بعد از عید خشک و جدی !!قبل از عید بهاری و بعد از گرم ، قبل از عید منتظریم و بعد از عید دست به کار، چقدر قبل از عید خوبه و چقدر بعد از عید بد

اهداف امسالم :

1- گرفتن گواهینامه رانندگی ( خیلی میترسم ازش ، شده یه قورباغه گنده که نمیتونم قورتش بدم انگار ، حتی تا الان برای ثبتنام دوره هم نرفتم ، حس میکنم یاد نمیگیرم ، بعد کعه این همه راننده میبینمو و این همه پیرزن که یاد گرفتن کمی ترسم میریزه)

2- تمام کردن دوره های آزانس : البته اگه لامصبا برگزار کنن که دیگه اینططور بلاتکلیفی نداشته باشم

3- بچه!!!!!!!!  اگه خدا بخواد

داره دیر میشه ، همه دارن ی میگن ، 5 سال از عروسی و سال و نیم از عقدمون میگذره !!

بازم هست ولی مهمتریناش اینان 

خدایا خودت میدونی که......


نظرات 2 + ارسال نظر
آمارین سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ب.ظ

منم سال 89 بعد از تعطیلات بود که جنبیدم و رفتم کلاس رانندگی. اگه اون تصادف لعنیتو نمیکردیم شاید راننده هم میشدم

بیخیال تصادف ، هترین راننده ها تصادف میکنن
تو فقط پشت فرمون بشین

مژی سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ب.ظ http://we-life.persianblog.ir

بسیار بسیار عالی
برات آرزوی موفقیت و یه نی نی سالم و خوش روزی و خوشمل دارم
رانندگی خدایی نه سخته نه وحشتناک
تازه برا بچه های فنی که دیگه مقل اب خوردن:)
آخه من معتقدم بچه های فنی اینطور مسائل بهتر تو ذهنشون ثبت میشه

واقعا؟ خدا کنه مژی استرس دارم
البته که همینطوره عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد