روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

476 گواهینامه

در یک عمل غیرمنتظره برا خودم رفتم کلاس رانندگی ثبت نام کردم و جلسات تئوریش و امتحان داخلیش رو رد کردم حالا احتمالا از یکشنبه ی آینده کلاسای شهریم شروع میشه

خدا کنه حداقل بی دغدغه بگذرونمش

استرس دارم واسه شهریش

دیگه باید امسال به اهداف تعیین کردم برسم ، شوخی نیست که

راستی باید برم یه کفش خوب  وراحت برای کلاسام بگیرم ، حوصله ندارم آخه هیچی به نظم خوشکل و خریدنی نمیرسه ، چرا واقعا اینجوری شدم من؟


25 فروردین هم تولد همسری بود با یه کمربند چرم(40)و یه ادکلن خوشکل و خوشبو (60)گذشت ، البته خونه مامان اینا بودیم و مامانم براش یه کیک خوشمزه درست کرد ، ولی خانواده همسری کلن تولد و سالگرد ازدواج و اینا براشون ابداً تعریف نشده !!!!!!!!! اوایل فکر میکردم کلن نمیدونن  چی هستن اینا  حالم به هم میخوره از این رفتاراشون ، سه تا خواهر شوهر همه از من بزرگتر .....

بیخیال به درک ، دنیا به تلافی!

همین دیگه

با خوذم عهد کرده بود امسال بریم کیش یعنی منظورم شروع سال بود که هنوز مقدور نشده ،

راستی با حساب یارانه های گل و باقیمانده عیدیهای نقدی دو تا ربع سکه خریدم ، دستم درد نکنه ،شد 495!

باشد که بیشتر پول جمع کنم و سکه بخرم

 اینو میخواستم بگم ، ما یارانه ثبت نام کردیم ، چرا که نه ؟ شده میگیرمش میدم به فقیر ولی میگیرمش !




نظرات 5 + ارسال نظر
فافا جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ق.ظ

به سلامتی افرین که پشتکار داری واسه اهدافت خیلی خوشم اومد
بعضی ها بی ذوق هستن بیخیال
یارانه حق مردم است تمام

قربونت برم گلم
مرسی که تشویقم میکنی

آمارین یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:12 ب.ظ

باریکلا سارا
کار خیلی خوبی کردی. یه کفش اسپرت و نرم بگیر که راحت بتونی کلاچ بگیری.
اره واقعا شده یارانمونو میریزیم تو جوق! آب اما نمیزاریم از گلوشون پایین بره

آمارین جلسه آخرم فردا
خیلی دوست دارم زود قبول شم راحت شم

غزل پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ب.ظ http://manevesht2.blogfa.com

آفرین از رانندگی نترس من که خیلی می دوستم سکه هم که بالا رفت مجددا سفره هفت سینتم خوشگله منم تو کله ام خیلی دوست دارم که انشالا اگه شرایط جور بشه کیش برم یه موقع خلوت سال

آره سکه گرون شده
آره کیش ، خداکنه برا هر دوون جورشه دوست جون

مژی یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:48 ب.ظ

چه خبر از رانندگی؟
خوب پیش میره؟

ای بدک نیست مژی من خیلی واسه آزمون شهریش استرس مندم

فافا شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

کجاییخوبی

مشغووووووووووووولم شدددددددددید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد