روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

481 سفرنامه کیش 1

بدون رمز 

 13خرداد ساعت 8:15 پرواز ایران ایرتور داشتیم . اهواز-کیش . ساعت 4:30 صبح راه افتادیم به سمت اهواز . روز قبلش نرخ آژانس چک کردیم که اگه قیمتش خوب بود دیگه هزینه بنزین و پارکینگ ندیم واسه 4 شب ، که پرسیدیم و گفت که نرخش برای رفت حداقل 53 برای برگشت هم همینقدر که منصرف شدیم و با مشین خودمون راه افتادیم ، نه صبحونه بردم نه هیچ خوراکی ( من تنبل تو این کارا کلن ) مسیر تا اهواز 1ساعت و نیمه . توی مسیر چند قطره بارون بارید و هوا ابری شد و شرجی . دل تو دلم نبود پرواز کنسل نشه .

حدود 7 ماشین رو تو پارکینگ شبانه روزی گذاشتیم و رفتیم و کارت پرواز گرفتیم ، بعد از کلی معطلی و ونگ و وونگ بچه های ملت بجای 8:15 ، 9:30 پرید . 

مسیرش عالی بین و دریا و ساحل پرواز میکردیم . به خاطر تاخیرات خلبان کلی تو مسیر از مسافرا دلجویی کرد، هی مسیر رو توضیح میداد که از کجاها میگذریم و گفت از ماهشهر و جنوب شیراز میگذریم و سرعتمون 890 کیلومتر بر ساعته !!!!!!!!!!!!!

خلاصه بعد از 1:15 پرواز حدود 11 تو کیش بودیم و منتظر ترانسفر هتلمون.

تو راه چقدر حظ بردیم از خیابونای تمیز و ماشینای خوشکل و با کلی گشتن یه ماشین وطنی ندیدیم !!! وطنی که چه عرض کنم همون 206 و پرشیای خودمون رو میگم


هتلمون آنا بود . رسیدیم اتاقمون رو گرفتیم واتاقمون تمیز بود و راضی کننده .

تو مسیر اتاقمون تو لابی یه کانتر بود برای گردشگری که هی صدامون میزد خلاصه لیست و پکیجشو گرفتیم و رفتیم اتاق . همسری اصرار داشت که از همینجا هماهنگ کنیم من کمابیش مخالف بودم ولی راضی شدم یه دامن پوشیدمو زدیم بیرون .رفتیم و برنامه هامون رو اوکی کردیم بعد راه افتادیم سمت ساحل. شرجی بود خیلی . خیس شدیم تا رسیدیم به بازار ونوس چپیدیم توش . خنک بود و اکسیژنش زیاد . چیزی واسه خرید نداشت از در پشتیش رفتیم سمت ساحل من با یه کفش پاشنه دار !!!!!!!!! خلاصه یه خانمه که منو دید صندلاشو به من داد و کمی کنار ساحل قدم زدیم ولی خیلی گرم .

برگشتیم هتل ، ناهار خوردیم 

برای ساعت 4 گشت جزیره داشتیم هر نفر 8 تومن که شامل درخت سبز 

، کاریز ( که ورودیش جدا بود و 10 تومن بود ) 

کشتی یونانی ( به قول همسر مکزیکی)

و مرکز خرید پدیده میشد. بزرگترین لنگر دنیا که تو کتاب گینس ثبت شده

گشت بد نبود ولی کلن چیز خاصی نبود . پدید هم چندتا ظرف سفالی خریدیم . خیلی ظرفای خوشکلی داشت ولی هی همسر میگفت نمیشه اینا رو ببریم تو هواپیما فقط دوتا کاسه و دوتا بشقاب گرفتیم که خودشون هم خیلی خوب و جالب و محکم و مجانی برامون پگشون کردن واسه پرواز . با سرویسای پدیده رفتیم مرکز شهر (روبروی پانیذ) از صبح سردرد داشتم دنبال یه داروخانه واسه پروفن میگشتیم که روبروی پانیذ بود و خداروشکر با خوردنس زنده شدم

اینا رو به مناسبت جام جهانی گذاشته بودن :


و راه افتادیم به سمت ساحل . دوچرخه گرفتیم و کلی کیف داد و شام خوردیم و پیاده به سمت هتل و خواب ...


نظرات 5 + ارسال نظر
مژی یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ http://lucky-in-mylife.blogfa.com/

بسی لذت بردم از این سفرنامه تصویری
آقا دم شما گرم
چه خانم باحالی که صندلهاشو داده بهت
خوش باشین خانم خوشگله

قربونت مژی جونم
آره بنده خدا دلش یرام سوخت

فافا دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ب.ظ

مععلومه حسابی بهت خوش گذشتههمیشه به گردش باشی
چند روز موندید کلا چقدر تموم شد از تور راضی بودی

قربونت برم
آره خوب بود . کلن یه تنوع بود
والا ما خودمون دفتر هواپیمایی داریم
یعنی برا خودمون با اینکه کمتتر بود ولی چون چند روز تعطیلی بود و ایام پیک ، کلی گرون دراومد
نفری حدود 550
برای 4 شب

آمارین دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:52 ب.ظ

خدا خیرت بده سارا چقد عکسات حجمشون زیاده
دختر تو فتوشاپ یه خورده سبکشون میکردی نصفش باز نشده برام.
خوبه انقد درباره ی کفش سفارش کردم با پاشنه بلند رفتی؟ حتما ناخن هم داشتی؟
نه بابا با دو قطره بارون که پروازو کنسل نمیکنن.
این نمادها کلن جدیدن. حتی اون خونه ی شنی کنار کشتی رو هم فک کنم عید گذاشتن.
هتل آنا رو مامانم اینا رفته بودن اصلا راضی نبودن. اسمش چهار ستاره بود اما خواهرم میگفت اصلا به درد نمیخورد.

بخدا حجمشون 40 در صده
دیگه کوچیکتر از این نمیشد
والا باشه قسمت بعد 20 درصدشون میکنم عزیزم
نه والا ناخن هامو چون گفتی اتفاقا کوتاه کردم
والا چون 3 روز تعطیلی بود مگه هتلا جا میداد؟
چقدر هم گرون بودن
ولی خوب دیگه ماکه تو هتل نبودیم همش بیرون بودیم

ساینا دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ب.ظ

مرسی از سفرنامه کامل و مصورت سارا جونم.

غزل دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:57 ب.ظ http://manevesht2.blogfa.com

منم کیش رو خیلی میدوستم الان دلم خواست بریم

عزیزم چقدر خوش میگذره آدم دست جمعی بره
درسته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد