روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

482 سفرنامه کیش2

بدون رمز 

 روز دوم بعد از صرف صبحونه تو هتل (که بوفه بود مثلاً) 

 

 راه افتادیم به سمت جت اسکی ، همون 9 و 9ونیم ، یه جایی بود که مرکز ورزشهای دریایی بود که اینجور که من برآورد کردم نوساز بود و خیلی تمیز و نزدیک اسکله تفریحی ، هزینه ورودی نداشت و داخل که میرفتی اتاقکهایی بود برای تعویض لباس 

  

. باید داخل محوطه میرفتی و کلوپی که ازش بلیت داشتی رو پیدا میکردی  

و لباس میگرفتی اونم محجبه . خلاصه منو و همسری منتظر موندیم برای جت اسکی تا نوبتمون بشه  تو آب کلی عکس گرفتیم . آب خیلی تمیز و خوشکل.کلی با مرجانای خوشکل ساحل عکس گرفتیم . کلی برای آکواریوم خونمون مرجان و صدف جمع کردیم ( از پای این مدلی همسر کمال معذرت خواهی را دارم )

نوبتمون شد و سوار جت اسکی شدیم. انقدر ترسیدم و جیغ کشیدم و نذاشتم همسر گاز بده و بعد از یکی دو دور برگشتیم ساحل و با رانندش رفتیم . هر کدوم جدا. خلاصه اون تند میرفت ولی چون تجربه داشت من کمتر ترسیدم

تو ساحل هم یه عکاس حرفه ای بود که تند تند از همه عکس میگرفت و میتونستی عکسارو روی dvd بخری که ما خردیدیم 30تومن.جت اسکی هم واسه یه ربع شد 60 تومن 

برگشتیم هتل دوش گرفتیم و ناهار و استراحت و عصر هم پیش به سوی خرید . اول رفتیم مرکز تجاری . اینم آخر خریدامونه و جلوی مرکز تجاریه 

( چقدر سخته وقتی دونفرید عکس بندازید، هی باید از اینو اون خواهش کنید البته در آخر ما یه سه پایه جمع و جور خریدیم ولی کلن ازش استفاده نکردیم

 

 

 

بعد هم که دوباره ساحل و دوچرخه . خواستیم این سری دونفره بگیریم که دیدم دنده نداره و خیلی سنیگنه و سخت ححرکت میکنکه همسری منصرفم کرد و بازم دوتا یه نفره گرفتیم .این سری مسیر بیشتری رو رفتیم و کلی کیف داد  

هر دوچرخه  برای یک ساعت 5 تومن!

 

بعد دو باره همون روستوران ساحلیه و آب طالبی خوشمزه و هات داگ 

با این تفاوت که کلی هوا از دیروزش بهتر بود . باد هم می وزید و در کل هوا خوب بود . آخر آخراش من حتی سردم شده بود اونجا

 

به خاطر گرمی هوا ما شبا میرفتیم ساحل به خاطر همین نتونستیم با اینا تو ساحل عکس بگیریم:  

 

یه سری چمدون قدیمی بزرگ هم بودن که اونا هم جالب تو ساحل قرار داده بودن 

از اینا هم کنار کشتی یونانی دیدیم :

نظرات 7 + ارسال نظر
a n o o سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:39 ق.ظ

خسته نباشی خانومی
ان شاا... که آب و هوا عوض کرده باشین و خوش گذشته باشه

سلام
به به
قربونت برم
دلم برات تنگ شده دختر

بانو-دل مى نوازد سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:29 ق.ظ

با این سفرنامه پر از عکست دلم کیش خواست.... همیشه به گردش...

وای ببخشید تو رو خدا
ایشالا بزودی بری عزیزم

آمارین سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 ق.ظ

اوففف چه بی انصاف شدن. من اون سال که رفتم جت اسکی یه رب 25 تومن بود.
اون مرکز هم جدیده پس. من پارسال همچین چیزی ندیدم
قبلا میرفتی سمت اسکله و کانکس بود همونجا بلیط میخریدی و میرفتیم سوار هرچی میخواستی میشدی.

آره بابا خیلی به نظر منم الکی گرون بودن
آره جدید ساز بود آمارین
همه چیش نوه نو بود . دوش و اینا هم داشت . البته من که بد دلم و استفاده نکردم . ولی اونا هم خیلی نو و تمیز بودن
راستی یه جاهایی هم بود مثل ساحل مرجان که فقط یه اتاقک بود و از این چیزا ارائه میداد
خلاصه نمی ارزید
ولی خوب ما ممکنه حالا حالا ها کیش نریم دیگه بالاخره برا یه بار تجربه ایراد نداره ؟ نه؟

مژی سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:09 ب.ظ http://lucky-in-mylife.blogfa.com/

بازم عالی بود
مرسی
دلم جت اسکی خواست
تا خالا تجربه نکردم:(
راستی دوچرخه سواری هم بلد نیستم:)

وای مژی شوخی میکنی ؟
کاری نداره یکمی تمیرین کن فقط عزیزم
آره جت اسکس حال داد
جاتون خالی
ایشالا بزودی با شوهر بری کیش خواهر

ساینا سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:44 ب.ظ

چقدر این مجسمها خوشگلن و طبیعی به نظر میرسن..
چقدر خوش گذشته و روحیه ادم عوض میشه

آره واقعا
آره ساینا واقعا دلم نمیخواست برگردم
به آدم که خوش میگذره . دغدغه آشپزی و خونه داری هم که نداری
کلن حالی به هولی!

اطلسی چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:02 ق.ظ

واییییییییی من چقدررر کیش دلم خواس به به
راس میگی به یه بار میارزه اما خود نامردن اینقدر گرونه چه جای خوبی درست کردن...
قربونه اون مژه هات خواهررر

اره خودمم دلم خواست دو باره برم
اطلسی خیلی کیف داد جات خالی
قربون خودت خواااهر

همکلاسی پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:01 ق.ظ http://www.honarkadah93.blogfa .com

گل نرگس چه شود بوسه به پایت بزنم
تا به کی خسته دل از دور صدایت بزنم
گـل نرگـس نکنــد مــهر ، زمــن بــرداری
داغ دیـــدار رخـــت را بـه دلـم بگــــذاری

تعجیل در فرج مولایمان صلوات


ولادت باسعادت ولی عصر اقا امام زمان مبارک باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد