روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

487 گواهینامه شیرین ... ایران_آرژانتین

الان بازی ایران_ آرژانتین تموم شد . تیم ما عالی بازی کرد . دست مریزاد . اون گل دقیقه 91هیچ ارزشی نداره در مقابل  91 دقیقه جنگندگی در مقابل تیم موش شده ی آرژانتین!!!

امشب همسری با پدرش برای شام خونه عموش دعوت بود ، یه مهمونی مردونه

امروز صبح که بیدار شدم . کلی برای امتحاننش شهری استرس داشتم و تو راه پله دعا دعا کردن با تموم شدن فصل هار همونطور که خواته بودم  گواهینامم هم اوکی بشه . بعد از یه دوره کلاس اهواز و آیین نامه و آزمون زبان تهران فقط شهری مونده ود که خیلی براش استرس داشتم که خدا رو شکر رفتم با یه دست و پای اسپاسم شده به عنوان سومین نفر امتحان دادم و قبول شدم . همسر دنبالم بود و پیاده شدم برای نفر بعدی انقدر جیغ کشیدم و هورا که افسر گفت برو آروم عقب بشین بیچاره شوهرت از دست شیطونی تو چی میکشه !!! 

واقعا خوشحالم و تابستونمو بی دغدغه ی امتحان شروع میکنم

ممنونم تقدیر

ممنونم کائنات

دوست جونا تیرماهتون پر شادی ، تابستونتون خووووش

نظرات 5 + ارسال نظر
a n o o یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:09 ق.ظ

مبارک ها باشه!!! کاش منم همتمو مثه تو محکم کنم و کارای نیمه تمومو تموم کنم
آآآآآآآآآآخ چه عکسی!! یادآور دورانی بی غم و شیرینه!!
آخرای بازیه ایران واقعا قلبم داشت میومد توی دهنم!! اما خوشحالم! همه ما ایرانیا خوشحالیم!!

آره عزیزم برو دنبالش چرا که نه؟
آنو عاشق این عکسه شدم واقعا یاد بچگیها و بیخیالی هامون افتادم
کاش تکرار بشن
من خیال کردم بازی رو مساوی کردیم ، مسی مسی که میگن اینه خواهر

بانو-دل مى نوازد یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ق.ظ

مبارکه.. اون حسى که وقتى افسر بهت مى گه قبول.. خیلى لذت بخشه.. انگار بار دنیا از روى دوشت برداشتن..

مرسی
دقیقا دقیقا
واقعا همینه که گفتی

فافا یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ق.ظ

بالاخره به چیزی که میخواستی رسیدی تبریکیعنی اعصابم خورد بودااااااااااااااااااااااااااااااااااا قلب درد گرفتم سر گل اخردلم به بچه ها سوخت اون همه زحمت کشیدن اخر گل خوردیمایشالا مسی سرب بشه

آره خدا رو شکر
آه خیلی استرس زا بودم
منم کلی دلم سوخت چقدر تلاش کردن

مژی دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ب.ظ

مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
کلی ذوق زده شدم برا این پست پرانرژی


قربونت برم من عزیزم
منم خودم کلی جیغ زدم عزیزم

سلام چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:03 ق.ظ http://myloveisture.blogfa.com

http://myloveisture.blogfa.com/ کمکم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد