روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

روزنگار تقویم زندگی ما

لحظه های ثبت شدنی.....

492 دوهفته ای که گذشت ! (عکس)

بدون رمز

 

 کجا بودم دو هفته ؟ 

با همسایه ها که دیگه دوتاشون خونه خریدن و رفتن ودیگه جز دوستامون شدن ، قبل از ماه رمضون رفتیم بیرون و قرار گذاشتیم واسه افطار همو دعوت کنیم که من پیش قدم شدم برای دوشنبه 16تیر که میشد نهم ماه رمضون ، خلاصه صبح رفتم سرکار و از ظهر دست بکار شدم زرشک پلو مرغ و سوژ جو درست کردم و برا شام رفتیم بیرون کنار رودخونه (پارک دو لت ) که خوش گذشت ،

اینم آشپزی من :

 فرداش هم مامان گفت شام درست کنم بیاید، که باز من گفتم نه من برنج درست میکنم و سالاد ،شما هم بقیه چیزا رو آماده کن بریم باز کنار آب ( پارک ر عنا) که خاله هم اومده بود و خوب بود: 

برای مدیر فنی شدن از سازمان یه قولایی گرفتم که گفتن شنبه بیا و مدارک حراستتو بیار که به خاطر پیش فروش تابستونی که اول اعلام کردن یکشنبه ست و دوماهه که شنبه رفتیم دیدم تغییر کرده و یک ماهه شده و افتاده چهارشنبه و من مجبور شدم یکشنبه با قطار برم تهران و تو قطار افطار کنم و دوشنبه کارمو انجام بدم بعد برم هواپیمایی نفت و دست از پا درازتر برگردم ایستگاه و ساعت 6 راه بیفتم 

صبح که رسیدم پدرهمسری زنگ زد و گفت یه خبر خوب ،گفت مجانی نمیگم ، گفتم باشه ولی چییییی؟ گفت گواهینامت اومده کلی جیغ جیغ کردم :

همون روز سه شنبه شب یه مهمونی سنتی خونه مامان دعوت بودیم اینم سفره باصفاش:

بعد هم چهارشنبه پیش فروش بود و از صبح تا 4 و از 6 تا 8:30 دفتر بود . برا شام هم باز کنار آب همسایه دعوتمون کرده بود  به صرف قلللللیه مااااهی ، به به !

اینم لاک ۳۵ تومنی که همسری برام خریده  و عالیه کلن لب پر نمیشه ( عاشقشم)

نظرات 7 + ارسال نظر
نادم جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

مقداری طناب درخانه هست! می آیی طناب بازی؟یاگره اش بزنم به سقف؟

الهام جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ب.ظ http://1300th.blogfa.com

سلام وبلاگتو دیدم خوب بود ولی چرا بازدیدش کمه؟ بیا تو این ثبت نام کن هم بازدید وبلاگتو ببر بالا هم تو گوگل شناخته شو. بیا تو وبلاگم یه لحظه
http://1300th.blogfa.com

فافا شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:50 ق.ظ

به به چه سفره های اصلا سفره افطار یه صفای خاصی داره من خیلی دوست دارم حالو هواشو
مبارک باشه گواهینامت خانوووووووم
لاک چه گرون اما اینکه نمیگی نمیپره به گرون بودنش می ارزه

آره ماه رمضون کلن دورهمیاش خیلی خویه و با صفا
آره
گرونه ولی بوخدا عالیه

کسب درآمد از طریق اینترنت شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:02 ق.ظ http://karinterneti.avli.biz

6516وبتون حرف نداره انصافا خیلی عالیه

نادم شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

شاید خداوند صحرا را خلق کرد تا انسان بتواند با دیدن نخل تبسم کند!

ساینا شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ب.ظ

چه سفرهای خوشمزه ای
گواهینامت مبارکه باشه خانم
لاکه چه گرونه خواهر

مررررررسی ساینا گلی
آره گرونه کلی با همسری سر خریدش بحث کردم

مژی یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:16 ب.ظ

به به مبارکا باشه گواهینامه
و صد البته لاک
خیلی قیمت بالاست من بزنم عمرا دلم بیاد پاک ککنم:)
نوش جان افطارهای کنار اب
خیلی صفا داره تو این گرما

مرسی
مژی خو پاک نمیشه خیلی محکمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد